11 Δεκ 2008

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΑ


Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη από τον Αλέξανδρο που του αφαίρεσα τη ζωή, που όπλισα το χέρι του δολοφόνου, που πάτησα τη σκανδάλη του όπλου του εκτελεστή.

Ντρέπομαι και ζητώ συγγνώμη από την αξιοπρεπέστατη μητέρα του που της αφαίρεσα τη χαρά της ζωής, που έκοψα βίαια το μπουμπούκι πριν καν ανοίξει και το πέταξα στο χώμα, στέλνοντας το παιδί της στη χώρα των αγγέλων.

Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που για δεύτερη φορά σε δολοφονεί ο εκτελεστής σου, με την κατάθεσή του χαρακτηρίζοντάς σε, «ο θανών και η παρέα του» και ο κατάπτυστος συνήγορός του με τις δηλώσεις του περί παρεξηγήσεως …(διαβάστε περισσότερα)

Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη, γιατί δημιούργησα μια κοινωνία γεμάτη με απατεώνες πολιτικούς, άχρηστους κρατικούς λειτουργούς, καβαλημένους στο καλάμι της εξουσίας μπάτσους, κίναιδους και παιδεραστές κονομημένους ρασοφόρους, πληρωμένους κονδυλοφόρους, φακελάκηδες γιατρούς, κουκουλοφόρους χωρίς κουκούλες, ντοπαρισμένους αθλητές, λαμόγια πολίτες, αχρείους γονείς…
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη για τη ΣΑΠΙΑ κοινωνία που έζησες…
Ντρέπομαι και ζητώ συγγνώμη που χαίρομαι τη Δημοκρατία μου, τη Δημοκρατία που σκοτώνει εν ψυχρώ 15αχρονα παιδιά…
Τη δημοκρατία που γεμίζει τις τσέπες μας με μίζες, από χρήματα λερωμένα με το αίμα εφήβων.
Τη δημοκρατία , που πνίγει στις πισίνες μας, τα όνειρα των νέων.


Τη δημοκρατία των μεσημεριανών κουτσομπολίστικων εκπομπών, των reality και της ψεύτικης ελπίδας, της τηλεψηφοφορίας, των ψηλών τακουνιών και των άφυλων παιδιών του λαιφ σταιλ των καναλιών.
Τη δημοκρατία της άσπρης σκόνης και του πολέμου Βορείων και Νοτίων προαστίων...
Τη δημοκρατία που κοστολόγησε τη ζωή σου 3,5% αύξηση στο χρηματιστήριο Αθηνών τη Δευτέρα.
Την δημοκρατία που μας φυλάκισε μας απομόνωσε, μας έκανε θεατές, όχι κοινωνούς...

Ντρέπομαι και ζητώ συγγνώμη που χαίρομαι τη δημοκρατία των φαλιρισμένων του Χρηματιστηρίου, των Γιάπηδων των 700 ευρώ και της κομπίνας, τη δημοκρατία των άχρηστων πτυχίων, και της αναξιοκρατικής συνέντευξης του ΑΣΕΠ, των χλιδάνεργων, των δήθεν και των κάποιων, που χαίρομαι τη δημοκρατία των ανύπαρκτων θέσεων στις εντατικές, και του θανάτου στο ασθενοφόρο, των γιατρών που σε στέλνουν στον άλλο κόσμο χωρίς φακελάκι, τη δημοκρατία που εξαΰλωσε κάθε ίχνος ηθικής, κοινωνικής και ατομικής, που ποδοπάτησε και έβγαλε στη διατίμηση τη ζωή όλων ημών των ψηφοφόρων.
Ντρέπομαι και ζητώ συγγνώμη για την πελατειακή δημοκρατία που ξυπνάει ιδανικά μέσα μας μόνον την προεκλογική περίοδο και μετά τρέχει στα Βατοπέδια να ευλογηθεί…


Τη δημοκρατία του αιώνιου κτηματολογίου, της κοινωνικής ανισότητας και αποκλεισμού, των μεταναστών σκιών, να τη χαιρόμαστε...
Τη δημοκρατία της τεράστιας οικολογικής καταστροφής, τη δημοκρατία των εκατομμυρίων στρεμμάτων καμένων εκτάσεων και των δεκάδων καμένων ψυχών το 2007.
Τη δημοκρατία των εκατοντάδων κατεστραμμένων και πυρπολημένων καταστημάτων και κτιρίων το 2008.
Τη δημοκρατία που αθωώνει εμπόρους ναρκωτικών και προφυλακίζει πράσινα παπούτσια, που στέλνει στις καλένδες φακέλους με πολιτικά σκάνδαλα γιατί «δεν προέκυψαν στοιχεία» και στέλνει κατηγορούμενους αθώους πολίτες…
Να τη χαιρόμαστε τη δημοκρατία μας, που η γενιά του πολυτεχνείου αλλά και η επόμενη γενιά , είχε στόχο τον πλουτισμό με κάθε μέσο, πολιτικό, προσωπικό, πατώντας επί πτωμάτων και χωρίς να σκέφτεται τίποτα και κανέναν, έχοντας προσωπικό όραμα να αγοράσει πολυτελή αυτοκίνητα και βίλες με πισίνες και αναψυκτήρια.

Μας ξάφνιασε που υπάρχουν οι νέοι, μας ξάφνιασε που άντεξαν τόσο καιρό στη σιωπή, αλλά δεν έχουν τελείως χαθεί... μας τρομάζει η ψυχή των παιδιών που λένε δε μου κάνεις πια δε σε γουστάρω, έχω δικά μου όνειρα πιο καθαρά...

Μας ξάφνιασε η απάντηση των νέων σε όλες τις κατηγορίες που τους προσάπτουμε: «βάλτε στη φυλακή πρώτα επίορκους δικαστές, υπουργούς, βουλευτές, κρατικούς λειτουργούς και πάσης φύσης κλέφτες και απατεώνες, δολοφόνους ψυχών, καταχραστές εξουσίας, παιδεραστές πνευματικούς, ανίκανους και άχρηστους και μετά όσοι έχουμε κάνει βανδαλισμούς θα έρθουμε μόνοι μας… αλλά δεν θα χωράμε στις φυλακές γιατί θα έχουν γεμίσει από ΕΣΑΣ»!!!


Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη Αλέξανδρε για τα σχολεία - φυλακές που σου έφτιαξα, και τους ανεκπαίδευτους, κομπλεξικούς και τραγικά ανίκανους, οσφυακάμπτες και γραφειοτρόφιμους δασκάλους που σου έστειλα να σε διδάξουν…που ούτε το μυαλό, τη σκέψη, την ψυχή και το σώμα σου σεβάστηκαν…
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που κάθε μέρα, ώρα και στιγμή σου ευνούχιζα τα όνειρα…
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που δεν ενδιαφέρθηκα να σου δείξω αγάπη να σκύψω πάνω στους προβληματισμούς σου και να σου δώσω μερικές σταγόνες ευτυχισμένης οικογενειακής ζωής, που έλειπα από τις μαθητικές σου εκδηλώσεις, που δεν σου έδινα σημασία και δε σε έπαιρνα στα σοβαρά, που σε πάρκαρα στην φθηνή και εύκαιρη νταντά, την τηλεόραση, καθώς έτρεχα να κονομήσω, να αγοράσω να… να… να…
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που σε έριξα στην κρεατομηχανή του κιμά και σε έκανα κομματάκια…




Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που δεν ξεβολεύτηκα από τον καναπέ, και την αποχαύνωσή μου.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που όταν είδα ότι πας να μου ξεφύγεις και βρήκες διέξοδο στο διαδίκτυο, έβαλα κονδυλοφόρους σε διατεταγμένοι υπηρεσία να το λοιδορήσουν μέσω κάποιων blogs, έτσι για να ξέρεις ποιος κάνει κουμάντο…

Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που ο υπουργός της Αστυνομίας δήλωσε ότι «στόχος της αστυνομία είναι ο άνθρωπος» και που οι υποτελείς του έκαναν πράξη τις δηλώσεις του, με στόχο ΕΣΕΝΑ.

Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που δεν έχω στείλει στα τσακίδια τη γενιά του Πολυτεχνείου που δεν έχω στείλει στα ΤΣΑΚΙΔΙΑ τους αλήτες, τη γενιά των ΛΑΜΟΓΙΩΝ και των ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ δεκαπεντάχρονων, που δεν έχω στείλει στα ΤΣΑΚΙΔΙΑ τους ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ των ονείρων και των οραμάτων των νέων…τους εμπνευστές της κοινωνίας της διαφθοράς, της διαπλοκής , της κομματικής νομενκλατούρας, της κοινωνίας των golden boys, των silver girls και των bronze gays…
Και να ξέρει Αλέξανδρε ότι δεν βρέθηκες εσύ λάθος μέρα, σε λάθος στιγμή, σε λάθος σημείο και σε λάθος θέση… οι εκτελεστές σου βρέθηκαν σε λάθος θέση και όλοι εμείς που τους οπλίσαμε το χέρι και που πατήσαμε τη σκανδάλη…



Ντρέπομαι και ζητώ συγγνώμη από τον Αλέξανδρο ξανά και ξανά…

Σε ένδειξη διαμαρτυρίας, θλίψης, οργής, πόνου και οδύνης για όλα όσα συμβαίνουν σε τούτη την κοινωνία - που δεν φτάνει αλλά και που δεν έχει καμία ηθική αξία μια συγγνώμη και λίγο ντροπή –
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη από τον Αλέξανδρο που του αφαίρεσα τη ζωή, που όπλισα το χέρι του δολοφόνου, που πάτησα τη σκανδάλη του όπλου του εκτελεστή.

Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη από τον Αλέξανδρο που τον σκοτώνω κάθε μέρα…

ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

12 σχόλια:

kalliopi είπε...

Δε θα μπορούσες να το εκφράσεις καλύτερα φίλε μου...

Ανώνυμος είπε...

Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα της αλήθειας ακόμα και τώρα γράφω την μισή αλήθεια και σε κοροϊδεύω.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου ακόμα και τώρα ψεύδομαι.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου ξεπούλησα την Ελλάδα.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου τα παίρνω από τις ΜΚΟ.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου έχω αρκετές ΜΚΟ, και σας πίνω το αίμα και τα όνειρα σας.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου το χρήμα το έκανα Θεό μου.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου έκανα τον Σωρό θειο μου.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου ψάχνω να βρω μειονότητες.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου όταν δεν τις βρίσκω
(τις μειονότητες ) τις κατασκευάζω.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου ‘η συγνώμη μου’ είναι ψεύτικη.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου δεν σου είπα ποτέ την αλήθεια για την ‘Νέα Τάξη’ που θέλω να σου επιβάλω.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου δεν σου είπα ποτέ ότι είμαι ένας πουλημένος και δεν έχω καμία σχέση με τα δικά σου όνειρα.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου, όσο ποιο πολύ σου ζητώ συγνώμη , τόσο ποιο πολύ σε εκμεταλλεύομαι ακόμα και τώρα.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου , κατέστρεψα όλη την Ελλάδα για δικό μου όφελος.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου ήσουν το αναλώσιμο μου, η σκάλα μου , το ψέμα μου, αυτό που ζητούσα τόσον καιρό.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που όσο αναφέρομαι στο όνομα σου τόσο ποιο πολύ υποσκάπτω τα θεμέλια της Δημοκρατίας μας, της Ελλάδας μας , που εσύ αγαπούσες πραγματικά. Εγώ…άσε με εμένα. Την δουλεία μου κάνω.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου γίνομαι δικαστής, όχι γιατί ξέρω να δικάσω , αλλά γιατί έτσι με βολεύει.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου ήμουν , είμαι και θα είμαι ‘βρόμικος’.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου , γιατί εκεί που είσαι , μεταξύ των αγγέλων, βλέπεις πόσο διάβολος είμαι , ότι ποτέ δεν πίστεψα στους αγγέλους. Το γράφω μόνο γιατί έτσι με βολεύει.
Ντρέπομαι και ζητώ συγνώμη που στο όνομα σου δεν έχω ‘ Θεό’. Άθεος είμαι……

ελληνες ενεργοι πολιτες είπε...

Καλλιόπη, είναι απλά οι απόψεις μας, μαζί με πάρα πολλά και διαφορετικά συναισθήματα..
ανώνυμε ντρέπομαι και ζητώ συγνώμμη και για πάρα πολλά ακόμη...

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ

ο δείμος του πολίτη είπε...

Συμφωνώντας μαζί σου, πιστεύω ότι οφείλουμε όλοι μας εκλιπαρήσουμε για μια συγνώμη από τη νέα γενιά. Εξάλλου, ο ρόλος της αστυνομίας είναι πια γνωστός. Δε μου κάνει καμία εντύπωση η επίθεσή τους σε ειρηνικές διαμαρτυρίες και τόσα άλλα. Μάλιστα μπορούμε να καταθέσουμε πολλές ακόμα σκέψεις για όλα αυτά.

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΨΗΦΙΖΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΙΚΑΝΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΡΙΖΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΘΥΣΙΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΚΗΝΗΓΟΥΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΦΟΥ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΤΟΥΣ.

ελληνες ενεργοι πολιτες είπε...

Και για πολλά άλλα προσωπικά σχέδια...

Ανώνυμος είπε...

Αμπελοφιλοσοφίες...

ελληνες ενεργοι πολιτες είπε...

ίσως...
ίσως όμως και να είναι κατάθεση ψυχής...
έτσι απλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν ντρέπομαι για τίποτα. Κάθε μέρα, κάθε ώρα και στιγμή η πάλη είναι συνεχής.
Δεν έχω να ζητήσω συγνώμη από κανέναν. Κάθε μέρα παίζουμε τα κεφάλια μας, την ελευθερία μας για ένα καλύτερο αύριο.
Ο αγώνας μας έχει διάρκεια. Ας ζητήσουν συγνώμη οι ένοχοι και ας ντρέπονται οι συνένοχοι. Αφήστε λοιπόν τις ηττοπάθειες.
Απο τότε που βρέθηκε η συγνώμη, χάλασε ο κόσμος.....
Η σιωπή είναι συνενοχή.
ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΑΝΕΜΟΥΣ, ΘΑ ΘΕΡΙΣΟΥΝ ΘΥΕΛΛΕΣ.
Να πάρουμε πίσω τις ζωές μας. Εκδίκηση.

ελληνες ενεργοι πολιτες είπε...

Αν θεωερείτε αυτό το άρθρο συνενοχή, είναι δικαίωμά σας...

Για να προχωρήσεις μπροστά με όποιον τρόπο επιλέξεις πρέπει πρώτα να μελετήσεις το παρελθόν...

Εμείς επιμένουμε να ντρεπόμαστε για πολλές από τις ευθύνες μας.

Η πάλη ξεκινά πρώτα από τον εαυτό μας, και μετά προχωρά στους "έχοντες" και τους "κατέχοντες'

Ανώνυμος είπε...

Δεν σκοτώσαμε κανέναν, δεν ντρεπόμαστε.
Σκοτώσανε και πρέπει να ντρέπονται άλλοι.Υπάρχουν ένοχοι και δεν είμαστε εμείς.
Το άρθρο είναι ηλίθιο και λαϊκιστικό.
Αθωώνει τους αληθινούς ενόχους κατά το παράδειγμα του μύθου του Αισώπου που η αλεπού παρώτρυνε τις άλλες να κόψουν κι εκείνες τις ουρές τους για να μη διαφέρουν από την ίδια που της την έκοψε η παγίδα, ισχυριζόμενη ότι ... έγινε μόδα το κόψιμο της ουράς.
Ε, λοιπόν, όχι, εγώ δεν ντρέπομαι και δεν σκότωσα.
Πολλές φορές έχω κινδυνέψει να γίνω κι εγώ θύμα όπως ο Αλέξανδρος ή ο Τεμπονέρας.Ξυπνάτε !!!